Festivalerna

Okej dags för en uppdatering av mitt konsert/festivalprogram.

Familjen: På Familjens myspace står det att de ska till Gamle Port på lördag, men det har tydligen blivit ändrat och ska nu flyttas till Klubb Neo istället, men datumet är inte bestämt.
Franz Ferdinand: 21 mars på Cirkus i Sthlm. Har två biljetter men ingen som jag är helt säker på kan åka med mig.
*The Hives: 24 mars på Trädgår'n. Jag och Erik :)
*Markus Krunegård: 2 april på Brew House. Tänkte tvinga med Fridde och Anna, annars går jag själv -.-
*Coldplay: 22 Augusti på stadion i Stockholm. Jag och Lenne. Kommer bli fett <33

Det bästa ur festivalerna:
*Arvika: Depeche Mode, Bob Hund, Anna Ternheim, Detektivbyrån, Fleet Foxes, The Bloody Beetroots
Roskilde: Coldplay, Oasis
Peace & Love: SMK, Anna Ternheim, Laakso, Kleerup, The Kooks, Hello Saferide, Håkan Hellström
*Hultsfred: The Killers, Regina Spektor, Anna Ternheim, Peter Bjorn & John, Hello Saferide, Markus Krunegård
*Emmaboda: Bob Hund, Nordpolen, Markus Krunegård, Detektivbyrån, MSTRKRFT, Adrian Lux, Familjen
Siesta: Anna Ternheim, Junior Boys, Kleerup, Markus Krunegård, Mando Diao, Nordpolen, Phoenix, Placebo, Tiger Lou.
Way Out West: -



*Spikat

Kommentarer
Postat av: Anna

Krunegård, Coldplay och Hultsfred <3

2009-02-27 @ 12:38:25
Postat av: nea

HALLÅÅÅ

Om du ska till siesta så är det supergrymt för då kan jag leka med er när jag gått mina pass! :D (jag jobbar bara där iår om jag känner nån som ska dit, orka upprepa samma scenario iår igen likzom)

2009-03-01 @ 19:17:01
URL: http://www.metrobloggen.se/botaniktanten

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0