USA, my friend

(Observera att jag sitter vid ett svenskt tagentbord, men att jag anda inte kan skriva svenska bokstaver, eftersom att pappas dator har damp just nu)

Jag alskar alla som totalt har missat att jag ar har pa andra sidan Atlanten, vilket innebar att jag INTE kan folja med ut, leka med Erik eller ga pa I Taket Lyser Stjarnorna (Vem var det som skickade det smset?! Jag hade iaf inte det numret) SAMT att tiden ar 6 timmar efter har. Detta betyder att jag inte garna vill ha sms efter kl. 14 hemmifran (klockan ar da 08 har)

Anyway. Tycker om att vi mellanlandade  i Tyskland, nar de enda sakerna jag kan saga pa tyska ar
Ich liebe dich
eine kleine cola, bitte (sant sager tyskarna nar de kommer in pa jobbet) och
ich bin Schnappi das kleine krokodil.

Sen kan jag kombinera dem lite
Ich bin un kliene cola
Eine kleine Schnappi, bitte.

Kanske inte sa jatteanvandbart.




Ja just det. USA ar precis som du tankt dig. Husen ar hoga, manniskorna ar feta och hetsiga.
Vi bor valdigt nara Times Square och jag har sprungit runt med mitt fisheye, min systemare, min holga och lite annat kul, sa ni lar fa en del bilder sen.
POSS. (haha va fult det sag ut)
Annelaj.


Kommentarer
Postat av: nea

Åhå love. Jag dör är så otroligt avis, fatta att jag kommer klämma dig på alla detaljer och jag vill se ALLA bilder. Mvh din grupie.

2009-02-10 @ 18:23:07
Postat av: Anneli

Haha Linnea så säger du alltid men det blir aldrig så eftersom att jag tar så sjukt många bilder. Dessutom tappade min Holga sin baksida idag, så att hela filmen som var framdragen flashades. Bajs säger jag bara. Jag ska nog framkalla den ändå och se om det blir nåt, men det känns inte så lovande.

2009-02-12 @ 02:13:29
URL: http://baddog.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0