På tapeten

- Jag är sjuk.
Har just köpt en ny nässpray och en ask Bafucin till mig själv som jag sitter och knarkar. (Vem var det som sa till mig att man kunde bli hög om man åt tillräckligt många tabletter?) I wonder. Anyway. Jag hoppas att jag blir frisk snart för på lördag ska jag till

- New York.
It's true, boys and girls. Blir borta hela lovet (gud va skönt det ska bli med lov) och jag har sparat en massa pengar nu så vi får se vad de ska spenderas på. Kanske en iPod Touch, ett nytt objektiv (de är billigare där) eller bara lite kläder, vilket ju iofs inte är helt fel det heller.
Nån som har nåt bra shoppingtips i den stora staden?

- Polaroider/Holgor
sitter just nu bokstavligt talat på min tapet. Fick ett ryck inatt när jag inte orkade sova och började sätta upp en massa bilder på väggen ovanför min soffa. Det ser ganska trevligt ut måste jag säga, men jag måste komma på någon mer hållbar lösning än häftmassan jag har satt upp dem med nu. Efter ett tag kommer jag väl sätta upp mer dessutom.
Japp. Bilder på min fina vägg kommer snart.

Pöss
//A

Kommentarer
Postat av: nea

OMG!!! Jag hade så glömt bort att du ska till Nueva York kvinna! OMG. Att jag kommer ringa dig imon och snacka sönder dig haha. Du måste kolla efter philosophy (gah stavning jag är handikappad) apple shower cream och chocolate lipgloss :D :D

Haha jaja, hörs imorgon. Och btw, jag är också sjuk tjoho! Sen i tisdags, suger hästballe detta alltså.

Saknar dig! Får väl våldgästa dig imon då. Puss!

2009-02-06 @ 00:54:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0