Iamreadyiamreadyforthefloor

Japp första dagen i skolan idag, men vi hade inga lektioner. Vi kom, vi såg, vi gick.
Läraren kom aldrig X) Mm jag älskar Schillerska, bristen på kommunikation liksom <33 ("Jaa men nu ska alla treor i hela Göteborg till Scandinavium, men vi vet inte varför")


Jag fick iaf mina två skivor idag från Cdon. Bara en sissådär vecka försenat. Det är den 8 jan idag och jag har redan köpt 5 skivor denna månaden.

#61 The Cure - Staring at the Sea (Min 7e The Cureplatta) :)
#62 Nordpolen - På Nordpolen
#63 Hot Chip - The Warning (Cdon)
#64 Familjen - Det snurrar i min skalle
#65 Death Cab For Cutie - Transatlanticism (Cdon)





Du kan gömma dig Ida, men du kan inte fly :*




Kollade mitt nya schema idag också, ser rätt gött ut. Jag är ledig på fredagar och slutar inte så farligt sent. (Okej på måndagar slutar jag 17, men det är foto så det gör inte så mycket)
Nu ska jag ringa och klaga på Ticnet lite, som har makulerat mina betalda Coldplaybiljetter.
Puss hej
//A

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0