Sommarplanerna

Okej. Planen är att ta ledigt heela sommaren och sätta sprätt på så mycket pengar det bara går. OKEJ?!

Spikat och klart
Arvika: OMG: Depeche Mode Najs: Detektivbyrån
Hultsfred: OMG: Regina Spektor, The Killers, Markus Krunegård Najs: Anna Ternheim
Coldplay i sthlm

Om pengarna räcker till
Siesta: OMG: Markus Krunegård, Nordpolen, Tiger Lou Najs: Kleerup, T(i)nc (Låter ju inte helt fel)
Emmaboda: OMG: Markus Krunegård, Nordpolen Najs: Navid Modiri & Gudarna
Way Out West: Om de kan släppa några band nån gång?
Peace & Love: Najs: SMK, Anna Ternheim, TSOOL, Kleerup, Håkan
Roskilde: OMG: Coldplay
Bila till Berlin

VEM ÄR PÅ?

Kommentarer
Postat av: Anna.B

Vet inte hur det bli med camp gödh men jag ska till Hultsfred i år igen helt klart!

Vi är några som verkar på, iaf jag och Ida och jag kan säkert övertala maria och tvinga Johanna :)

2009-01-26 @ 14:39:17
Postat av: Gunnar

Jag är på bila ned till Berlin <3

2009-01-26 @ 17:18:45
Postat av: nea

BERLIN! ARVIKA! :D:D PEPPEEEN!

2009-01-26 @ 21:41:16
Postat av: Anneli

Fan vad gödh! Hultsfred har de bästa bokningarna på länge ju så det är ett måste, och Arvika, jag säger bara Depeche! + att det är lite tradition nu :)

2009-01-26 @ 21:42:21
URL: http://baddog.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0