Analogt från Hultsfredsfestivalen

Förlåt för den dåliga uppdateringen, men jag har helt enkelt varit upptagen med att:
- Jobba. Egentligen inte så mycket, fyra dagar i veckan de sedan jag kom hem från Hultsfred
- Mysa med Elin & Carro. Vi gick på bio, åt på restaurang, skrattade och hade hur trevligt som helst.
- Träffa Nenne, på besök från Växjö. Lite småtrevligt sådär :) När gick vi och la oss egentligen? 5? 6?
- Hämta ut bilder från Japan Photo
- Träffa Elias. Han fick lite sightseeing och en historielektion om stan, och gott sällskap dådå, haha
- Kolla på film och äta Ben & Jerrys
- Möblera i lägenheten. Nu har vi köpt det mesta, jag tror det bara saknas ett soffbord av alla möbler, men ska det ju till bokhyllor och lite annat sånt där småplock också.
- Peppa inför Emmaboda. Imorgon åker jag! :D Det kommer bli den bästa festivalen iår. Folket, alkoholen och musiken <3


Här får ni lite analoga bilder (engångskamera + s/v holga) från Hultsfred :)



Kommer tillbaka om en vecka ungefär med en massa festivaliga bilder
(ska ha med mig systemen med mammas 50 mm, polaroiden och holgan)
Ha det så kul i det regniga, Boys Noizelösa Göteborg :D
//A


Kommentarer
Postat av: Little trouble

Allstå Anneli hur gör man så där med bilderna så att de sitter ihop! Det är ju väldigt fint så vore ju kul o kunna. O hur får man bildtexten att synnas på bloggen, alltså det här med att blogga är inte alls lätt! Hur har du det på Emmaboda föresten, jag har ångrat mig typ, fast vi år ta det nästa år!

2009-07-28 @ 12:39:46
URL: http://leendejoggare.blogg.se/
Postat av: Mickan

Coola bilder :D

2009-07-31 @ 17:18:17
URL: http://kaelas.blogg.se/
Postat av: Anneli

Elin du är så fin att jag dör <3 Bilderna sätter jag ihop i photoshop och laddar sedan upp dem som en bild istället för att ladda upp dem en i taget. Och bildtexten lägger jag till under bilden efter att jag laddat upp den, precis på samma sätt som man skriver de vanliga inläggen och gör texten sne sen så att man fattar att det är en bildtext och inte en del av brödtexten :)

2009-08-02 @ 20:41:12
URL: http://baddog.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0