Jag är inte död!

Känns gött att kunna meddela er att jag inte är död. Ni kanske tror det, för jag har inte varit utanför huset (om man bortser från de två gånger då jag åkt till läkaren) på hur många dagar som helst. Idag var jag dock tvungen att åka till skolan för att skriva på ett grupparbete, och då hann jag även vara ute lite i det fina vårvädret. Satt på uteserveringen på Jacobs i Haga nån timma typ med klassen och hade det gött. Haga på våren alltså <3

Förra veckan snöade det, idag var det 10 grader ute. Vädret är minsann nyckfullt såhär års. Jag väntar med spänning på att en tornado ska dra in över stan.

 Manda gör reklam för Coca Cola på Jacobs.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0