Fotodesign: Final Part

Nu när jag är sjuk så pendlar jag mellan tv:n, sängen och datorn. Men efter ett tag blir man trött på vad internet har att erbjuda så då sätter jag mig och knåpar ihop nya designer. Har gjort tre styckna hittils, haha.

Här är väl den mest seriösa, nygammal egentligen, men den blir nog den sista ni ser på det här temat. Jag kanske släpper en helt ny när jag är frisk som ett resultat av min rastlösa kreativitet.
Men det som har hänt är väl mest headern, som går i samma tema som förut fast det är nya bilder och den är lite högre. Och sen har jag ett nytt typsnitt på brödtexten och på länkarna, för jag tycker att det förra var jobbigt att läsa (men det var fint) Jag tyckte inte om att mellanrummen mellan bokstäverna var så stort, så nu ser det mer ordningsamt ut.


Fotodesign: Part 1
Helt ny header, helt ny bakgrund.







 Fotodesign: Part 2
Ny "logga" som stämmer överens med det nya typsnittet överallt på bloggen (brödtext, länkar, rubriker etc.)
Nya bilder och ljusprickar ur fokus (finns det ett bra namn för dem??)





Fotodesign: Final
Större header + nya bilder (mer analgot dessutom) Nytt typsnitt på rubbet förutom rubrikerna.








Nåväl. Inte så stor skillnad egentligen
//A

Kommentarer
Postat av: nea

Gillar den du valde grymt mycket. Den ser så party och kärleksfull ut! Love it! och som din groupie säger jag att den skulle man kunna ha som tavla :)

2009-03-18 @ 13:22:54
URL: http://www.metrobloggen.se/botaniktanten
Postat av: Anneli

Jag måste ju avsluta temat liksom. + att de andra var... intressanta >_< Jag blir liksom kreativ nu när jag har mycket tid att ägna åt sånna här helt onödiga saker, men min hjärna är sjuk så det mesta jag gör blir helt spårat och oseriöst haha.

2009-03-18 @ 19:23:00
URL: http://baddog.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0