Spidermannen

Förra veckan jobbade natt, och då hände följande:

Vi ska precis stänga, och hela skåpet är fullt med cheeseburgare. In kommer en kille, typ 20+

Kille: HEJ. Jag skulle vilja ha tre cheese tack.
Anneli: Jaha, då blir det 36 kronor tack.
Kille: Kostar de inte 10 kr st?
Anneli: Nää de kostar 12 på natten *peka på skylt*
Kille: Nejnej, det där är de gamla priserna ju.
Anneli: Nej alltså, på dagen kostar de 10, och på natten tar vi 2 kr extra.
Kille: Jaha... Kan jag inte få tre cheese för 30 ändå då *Hundögon*
Anneli: Nä... De kostar 12.
Kille: Jo men snälla...
Anneli: Nej.
Kille: Nänä okej... Vad har ni för Happy Meal leksaker?
Anneli: Spiderman tror jag?
Kille: Åh jag får se!
*Jag hämtar en*
Kille: Vad gör den?
Anneli: Jag tror man typ vrider upp honom och så åker han frammåt, eller nåt.
Kille: Äsch... Kan jag inte få tre cheese för 30 istället?
Anneli: Jajaaa...

Sedan kommer jag på hur dum jag ser ut när jag står som ett fån med den där spidermanleksaken i handen, så jag ger den till honom också. Gud vad glad han blev! Haha. Typ 5 gånger gladare än den 5åring som hade fått den annars.

Så. När jag stod på jobbet i lördags natt så tyckte jag att jag kände igen en blond kille, typ 20+.
Anneli: Var det inte dig jag gav en spidermanleksak förra helgen?? :D
Kille: JO! :DD Vad har ni för leksaker nu?
Anneli: Hello Kitty :D
Kille: Jaaa fan vad grymt! Vad gör man?
Anneli: Det ser ut som en bok så jag antar att det är en liten dagbok.
Kille: Okej vi gör så här: Jag får två cheese för 20 och den där boken, sen kommer jag tillbaka nästa helg och lämnar tillbaka den till dig, full av en massa hemligheter!!
Anneli: LÄTT! :D
Kille: När jobbar du nästa gång?
Anneli: Fredag 22-04
Kille: Då kommer jag in då vid 4 typ och så får du boken!
Anneli: Ja! :D


Fy fan vad kul om han kommer :D Hahaha, folk på donken på natten alltså <3
//A

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0