Det är i alla fall fint väder

Tja
Sedan jag skrev sist har följande hänt:
- Vi har haft vår studentbal på Valand. Sjukt trevligt, god mat, fina flickor & pojkar och massa dans. Jag som absolut inte är van vid högklackat fick naturligtvis jätteont i fötterna. Jag hade så gärna velat ha med mig kameran så att jag fick visa er hur fina alla var, men min kamera är ungefär tre gånger så stor som min väska jag hade med, + att det hade totalt förstört balkänslan om jag hade haft den runt halsen hela kvällen. Det blir till att kolla på facebook på folks mobilbilder istället haha :)
- Pappa har fått en lägenhet preciiiis bredvid korsvägen. Jag kommer ha utsikt över Liseberg från mitt sovrum och jag kan gå hem från jobbet alt. åka spårvagn (!!!) hem när jag har jobbat natt. Det är en ganska liten tvåa (50 m2) men mitt rum är stort så alla som vill får komma och bo hos mig när de vill såklart :) För alla er icke-göteborgare som läser min blogg kan jag ju förklara hur centralt Korsvägen ligger genom att säga så här: Om man söker på Göteborg på typ Eniro, hamnar den lilla flaggan mitt i Korsvägen. Det ni. Den 26 juni flyttar vi in, men redan i veckan ska jag och pappa åka till Ikea och köpa sängar, bestick, soffa, skrivbord och allt sånt där.
- Jag har blivit sjuk igen, woho! Näsan rinner och halsen svider.
- Jag har fått världens sjukaste fotoidé haha. Någon som är pepp på kuddkrig i skogen mitt i natten?? Är du intresserad så hör av dig för mer infooooo. Idén föddes ur den här låten och det kommer bli najjjjjjjjjs. Det är en liveinspelning så ljudet är kasst, så jag tänkte lägga till en spotifylänk också men den fanns inte där :(

 Det är iaf fint väder på Tjörn

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0