Annelis äventyr i Sverige

Så har man varit ute på ännu en sväng i vårat avlånga land. Denna gång var det Daniel i Motala som skulle hälsas på, han är ju sjukskriven året ut så jag och Jimmy tänkte att vi skulle åka dit och underhålla honom lite. Dock hann Jimmy bli sjuk lagom till vår avfärd så jag fick åka själv. Men det var trevligt ändå.
Daniel bor i en jättefin lägenhet med sjöutsikt, orange hall och grönt vardagsrum. Igår kollade vi på film och lite serier, drack vin och åt mat. Mycket trevligt. Vi gick och la oss vid tre och låg och pratade hela natten typ. Sov 2-3 timmar innan vi skulle gå upp igen för att jag skulle hinna med bussen 07:40 (Denna tyranntid hade jag och Jimmy kommit överrens om eftersom att Jimmy har lektioner på onsdagar som han gärna ville hinna med.) Men vi försov oss och missade bussen precis, så jag fick ta nästa och 4 timmar senare var jag hemma.
Jag lånade med mig mammas kamera för att jag skulle kunna fota, men det blev inte mycket bilder ändå. De få jag tog var inte heller något att hurra för, haha.

Nu är jag hemma, det regnar och jag har tagit på mig mina varmaste kläder och lyssnar på Radiohead. Om några timmar ska jag träffa Kristoffer, och då blir det Villekulla och film. Gött.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0