Den konstigaste drömmen jag haft

Alltid när jag har sovit kommer jag ihåg vad jag har drömt (ibland kommer jag ihåg flera stycken från samma natt) Oftast drömmer jag mardrömmar av någon underlig anledning, men inatt var det inte så. Inatt hade jag den konstigaste drömmen jag har haft i mitt liv tror jag. Lyssna bara på det här: Jag var en säl. Och det blir bättre, jag lovar.



Jag var en säl av en art som inte kunde simma så snabbt och bodde på ena sidan av en vik. Där fanns också en annan sälart som kunde simma snabbare och som därför styrde över oss långsamma sälar. Förutom att akta sig för farliga härkarsälar så fanns där också läskiga hundar som ville äta upp en om man simmade för nära strandkanten. Så en dag blev jag trött på detta och tänkte "Fuck this, nu simmar jag till andra sidan viken istället." Och tänkte rymma från vårat sälsamhälle. Jag fick med min sälbror (som inte var leo utan en randombror) på min djärva plan, men vi blev genskjutna av snabbsälarna och min sälbror fegade ur halvvägs och simmade tillbaka. Värsta sveket i historien!
Väl framme på andra sidan hittade jag en grotta som jag kunde gömma mig i från härskarsälen som fortfarande jagade mig. Jag var listig som en räv trots min sälhjärna och lyckades förutom att gömma mig väldigt bra också sno åt mig en av de väldigt viktiga STJÄRNNYCKLARNA! Så när jag fått härskarsälen att tro att jag inte var kvar inne i grottan, simmade han ut och låste alla portar. MEN eftersom att jag hade en stjärnnyckel så kunde jag låsa upp och utanför väntade hela min sälstam som min bror hade hämtat så att de kunde rädda mig!
Sedan vaknade jag.

Värsta fantasydrömmen ju haha.
Nu: Sova
Imorgon: Läsa 5 kap i körkortsboken, svara på 200 instuderingsfrågor, övningsköra, åka till Kristoffer och pussas lite.
Fredag: Jobba natt
Lördag: Jobba natt
Söndag: Förhoppningsvis gå på julfest med jobbet. Jag orkar inte ta den historian nu, det får bli imorgon.

Pöss
//A


Sofia & Johanna på Trädgårn i lördags




Hahahha jag dör. Johanna och Kristoffer. Så sjukt söta :D


Kommentarer
Postat av: Linnéa

JAG ÄLSKAR NÄR DU ÄR EN FANTASYSÄÄL! haha nya smeknamnet!

2009-11-29 @ 02:59:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0