Lite fest, lite kärlek och lite glitter

HEJ ANNELI, VAD HÄNDER I DITT LIV EGENTLIGEN? DU ÄR JU VÄRLDENS SÄMSTA BLOGGARE.

En liten update dådå.
Nenne var här i helgen, vi kollade på film, köpte ramar, åt jordgubbskräm som har liksom återuppstått i mitt liv och åt svenska lantchips såklart.
Jag har de senaste dagarna bosatt mig hos Kristoffer. Pappa ringde mig imorse och blev liksom förvånad över att jag var hemma haha.
Jag har jobbat en del (och det har varit dötrist eftersom att vi har haft så lite att göra)
Jag måste köpa något glittrigt att ha på mig på Linneas disco-födelsedagskalas (hej har något något tips till mig? Typ svarta paljetter?) samt en present (hej har någon något tips till mig? Typ en årsförbrukning med oboy?)
Och senare på kvällen ska jag ta med mig Kristoffer och fota åt I <3 Electro på Stars 'n' Bars, så snart har ni lite sånna bilder att se fram emot, och vill ni vara med så är det bara att komma dit. På scen har vi fantastiska Futurecop dessutom. Vilken pangkväll va!

Och just det!
Röd släpptes idag. Jag gillart!

Nu ska jag ner på stan och försöka hitta lite glitter och presenter.




I förgrunden: En görparty tjej vi träffade på Kontiki förra fredagen
I bakgrunden: En förtjusande Johanna i sin Darth Vadermask


Kommentarer
Postat av: Anneli

Jag råkade visst ta bort det inlägg där du hade kommenterat Anna, men jag tycker du borde hänga med! Ganska mycket electro-nördar och så men ganska fint ändå och väldigt bra dansgolv :)

2009-11-06 @ 22:23:28
URL: http://baddog.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0