Först kom ingenting

Hej hej allihopa. Jag typ alla de tio personer som läser min blogg men haha. Mitt liv rullar i slow motion för tillfället, allt jag gör är att läsa Kafka, pilla med min ipod, går till jobbet två gånger i veckan, funderar på livet och träffar någon kompis däremellan.
Snart ska jag iväg och kolla på en massa utställningar och grejer på Kulturnatta, väntar bara på att Malin ska äta färdigt :) Nästa vecka bär det av till den stora staden, ska kolla på Danger och spendera mina sista pengar, tjuhu.


Polaroiden är räddad
Kent släpper nytt album
Obama fick fredspriset (?!)


Edit: fail att jag glömde posta inlägget innan jag gick hemifrån :(


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0