Hej jag lever

HEJ!
Det här har hänt sen sist:

- STOCKHOLM var najs, Danger var fet. Stackars Jon var dock magsjuk men han hängde med bra ändå tycker jag. Träffa Elias hann jag också med, fast inte så länge som man kanske hade velat.
- HÖGSKOLEPROVET gick helt okej. Jag missade sista sidan på engelska delen haha men annars tror jag att det gick bra. Har inte vågat kolla svaren än dock. Jag har också sökt lite kurser till nästa termin (kinesiska bla) så man får hoppas att man kommer in på nåt.
- JAG ÄR FRISK. I tisdags hade 39,8 graders feber, kunde inte stå eller gå, och jag trodde ett tag att jag hade svininfluensa, men så visade det sig inte alls vara. Det var bara en helt vanlig dunderförkylning, så nu behöver ingen vara rädd för mig längre.
- BIO med Kristoffer har jag hunnit med också, Up blev det. Ganska fin ändå :) Och så har han bjudit på middag. Och filmkväll. Och fika. Hämtade mig från jobbet gjorde han med, mitt i natten. Ack.
- NENNE kommer upp nästa helg :) Lite spontant sådär
- HALLOWEEN kommer firas hos Anna + på Trädgårn iår. Gött.


Här får ni lite bilder:



Malin & Linnea i nattgöteborg



Jon i båt



Anneli snurrar runt i klubbgöteborg



Bruten cigg och galen Fridde på Nef



Någon randomsnubbe ville låna min kamera och fota mig på Nef



Avenyn



Malin & jag var på Kulturnatta







Anna dansar på Haket



Mia på Haket



Glada flickor på Haket


Kommentarer
Postat av: Anna

Haha varför ser jag jämt så galen ut?

2009-10-25 @ 23:30:07
Postat av: Lenne

Fan vilka fina bilder Nanne! Åh så himla kul.

BTW, vi måååste talas vid. åh så himla bra. åh så himla cp är jag. hahahaaa ringer dig imon,ska hänga på stan bah ascool är jag likzzom superbaaalltjejlinnéa.



Hehe..

2009-10-26 @ 02:25:25
Postat av: Anneli

Anna: Antagligen för att du är galen ;)



Lenne: Do it! Har lite att berätta för dig också ;D

2009-10-26 @ 23:50:25
URL: http://baddog.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0