597534

Idag har jag varit duktig minsann!
Skrivit CV och personliga brev (observera plural) sökt jobb, adressändrat och äntligen skrivit in mig på en bilskola! Tjuhu, nu är det bara att tuta och köra!

Och livet är gött ja. Inte så mycket att göra när jag fortfarande jobbar deltid på donken (jag vill inte jobba heltid där, så är det bara. Det finns en gräns för hur många hamburgare man kan äta, hur många fulla gäster man kan ta beställningar från och hur mycket ketchup man orkar torka från borden i veckan ändå)
Så nu ska jag sätta igång med körkortet lite mer på allvar, och sen kanske man får ett roligare jobb att fylla veckorna med.

Snart far jag till stockholm för fjärde gången iår, tittar på danger för andra gången i mitt liv, lyssnar på en egen ipod för första gången och är assnygg som alltid i min nyinförskaffade paljettjacka. Fast ja, efter löning dådå.

ORDNING OCH REDA PENGAR PÅ FREDA.
Förlåt, jag tror att jag är trött.
Då är det dags att redigara lite bilder!
//A


PS. (Nördinformation till Nenne): jag slog mitt rekord på Tetris idag, 597534 p, level 15/15.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0