Vår <3

Hänt sen sist:

- Jag väckte (antagligen) alla mina grannar när jag fick igång brandlarmet sent på kvällen. Hade glömt att jag hade satt på plattan när jag skulle värma upp den och så låg det ju naturligtvis skit på plattan när jag gick iväg för att prata med Kristoffer i telefon (det kan man ju inte göra vid spisen, nej nej, det måste man göra i sängen). Det tjöt som fan och jag fick lite smått panik när jag insåg att brandlarmet satt så högt upp i taket att jag inte ens nådde det när jag stod på en stol. Jag fick snabbt leta fram ett föremål att antingen ställa på stolen så att jag kom högre upp, eller hitta nåt att ställa stolen på. Det blev det senare alternativet, i form av vårat soffbord.
-  Jag har skrivit högskoleprovet som gick sådär. Jag fick typ hälften rätt, men jag behöver 1,3 för att komma in på de utbildningar jag har sökt.
- Jag har myst med Linnea och Malin på stan också , men jag hann inte med hennes pajkväll pga herr Ronald McDonald
- Idag har vi varit på stan och vandrat, jag köpte mig två böcker till min klassikerhylla och två skivor. Och två glassar som avnjöts i den tjugogradiga solen. Han i bokaffären noterade våra kameror och berättade att han var pressfotograf och visade en massa fina bilder från olika länder han hade varit i. Vilken grej va!


Nu lagar min man mat åt mig, han har hällt upp vin och allt också. Han är vad Linnea kallar för "serviceminded" Me like.




Fullt med folk på Lejontrappan




<3




Okej jag erkänner, jag har någon grej för rostiga cyklar




Min tjockis <3




Kristoffer är fotograf




Hej hopp




Jag och min påse med nyinköpta böcker




Mm dagens andra glass




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0