Whats up.

Kristoffer är så fin som vet precis vad jag vill ha till frukost och exakt hur jag vill ha det. Tom alla smådetaljer som jag alltid är petnoga med (eftersom att jag är så pedantisk) Då vet man att man har hittat sig en bra karl.

Igår var vi på I <3 Electro och sedan Sacre Bleu. Linnea sammanfattade så fint sitt liv på BK någonstans däremellan så här: Kärlek, enhörningar och pommes. Så himla fint haha <3
Klockan fem kom jag hem lagom full.

Radio depts nya skiva är fantastisk
Shout out louds nya skiva är fantastisk.

Vädret är fint, dansen skall snart avslutas (vi ska vara pirater) och Kristoffer är världens finaste.
Ja, allt är ganska bra just nu faktiskt.



Kommentarer
Postat av: Linnéa

allt är så himla fint nu ja! <3 <3

2010-04-27 @ 11:43:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0