Antagning

Blev lite skakis när jag såg att det första antagningsbeskedet för våren hade kommit. Och såhär såg det ut:


1: Psykologprogrammet 300 hp (Lund): Reserv 44
2: Beteendevetenskapliga programmet 210 hp (Västerås): Reserv 9
3: Personlighet och utvecklingspsykologi 30 h  (Lund): Reserv 7
4: Media & kommunikationsvetenskap Grundkurs 30 hp (Lund): Antagen


Lite såhär känner jag:
1: hahahha jag kom nästan in på psykolog!!
2: rätt utbildning, fel stad
3: ser ut som en b-kurs på den jag läser nu, så det kan säkert vara bra. Och så är det i lund där jag gärna vill läsa beteendevetenskap sen.
4: vet inte om det är min grej egentligen men jag kommer få användning för psykologin tror jag. Rätt stad iaf.


Så ja, det ser ut som att jag får flytta till Lund i januari.
Edit: nu har jag ställt mig i bostadskö. Sjukt att ett korridorsrum på 17m2 kostar typ 3500 i månaden. Men men...

Kommentarer
Postat av: hanna

ja, jag insåg också att det är sjukt dyrt med studentboende och det säger jag som har pluggat i en skitstad som kramfors.

2010-12-15 @ 20:12:19
Postat av: Mallan

Bra jobbat med reserv 4 i alla fall. Tycker jag. Jaha, så nu är det ännu en när och kär vän som flyger sin kos :( Tråkigt för mig kul för dig.

2010-12-15 @ 23:36:00
Postat av: Anneli

Malin: Jag vet!! Jag kommer sakna alla så himlans mycket. Och det är ju snart som jag blir tvungen att flytta. Mindre än en månad :O Jag får se till att ordna hejdåfest.



Hanna: Jag vet!! satfläsk...

2010-12-16 @ 00:59:29
URL: http://baddog.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0