Natt

Man blir jävligt upfuckad av att jobba både dag och natt. Var så trött när jag kom hem efter jobbet idag att jag bara somnade direkt, och nu vaknar jag mitt i natten och kan förstås inte somna om. Jag får väl sitta uppe och vänta på att Kristoffer ska komma hit vid 6 helt enkelt.

Min dator är fortfarande död, idag skulle det komma en kille och hämta den men han fastnade på motorvägen på grund av all snö. Inte så konstigt ändå, man kommer verkligen inte någonstans i den här stan om man inte går (Jag har gått till jobbet tre dagar nu) Tänk vad lite snö kan göra...
Jag har fotat lite, men inget kommer komma upp här förren jag har fått tag i en dator med Photoshop (=Kristoffers)
Usch vad tråkigt det är att bara skriva utan bilder.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0