Spindlar i vindruvorna!

I måndags köpte jag en ask med vindruvor på Hemköp, och när jag kom hem satte jag mig framför tvn och började mumsa. När jag ätit ungefär halva asken hittade jag lite spindelväv på en av druvorna. Jag är inte den som är äckelmagad av mig och jag tänkte att så länge det inte är spindlar i så är det ju ingen fara. Men snart hittade jag ett helt bo med inte bara en, utan två spindlar i. Så jävla äckligt.
Jag gick tillbaka till affären två dagar senare med kvittot och fick pengarna tillbaka.

Idag (torsdag) gick jag till samma Hemköp efter dansen och kände att jag verkligen ville ha vindruvor. Men jag ville inte ha en ask med spindelnät i igen, så jag kollade noga igenom några askar och upptäckte att det fanns flera askar där det fanns väv på druvorna. Tillslut hittade jag en ask utan nät i och jag sa till en kille i personalen att de borde kolla igenom alla askar.
När jag hade betalat började jag äta på mina druvor men jag hann inte långt innan jag upptäckte att avän på de här druvorna fanns det spindelnät. Jag fick lämna mitt namn och nummer till killen jag pratade med, och han sa att jag kan inte få ersättning för mer än vindruvornas värde innan han har pratat med butikschefen.
Så nu hoppas jag verkligen att de hör av sig och att jag får pengar för det här, för att hitta spindelväv bland ens mat är inte kul, och det är inte heller så trevligt att hitta två döda spindlar heller. Tänk om någon med fobi skulle hittat dem?

Synd att jag inte kom på tanken att fota de med spindlarna i, det hade ju kunnat vara bra bevis.

Kommentarer
Postat av: Linnéa

AAAH! Jag hade dött. Hade dödat butiksägaren med. Fyfan för spindlar. USCH. Tycker vi drar dit och lynchar dom!

2010-03-04 @ 23:26:56
Postat av: liz

Trevligt.. å här står jag och äter vindruvor

2011-09-05 @ 17:00:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0