Bildbomb

HEJ HEJ!
Idag ska ni få en bildbomb minsann! Min dator är tillbaka från reparationen, jag har hittat ett sätt att lägga över mina bilder till kristoffers dator, jag har ett fungerande photoshop och livet leker igen. Ni har ju inte fått se bilder på typ en månad, skandal!
Okej så nu kommer de


Snart...



nu!


Min snutt <3




Tog en liknande bild i höstas när det var en massa löv här




Tog en liknande bild i höstas när det låg fin höstsol över de här taken




Kylskåpspoesi och holgor i mitt rum




Min polaroidvägg




Någon gång i februari föll det helt tokmycket snö över hela stan och man fick gå om man ville ta sig någonstans




Kristoffer gillar sin pälsmössa




Jag och Linnea på franska bageriet




Där var även Kristoffer, Martin, Mikael och hans kompis från Argentina, Lua




Karl på Dödselectro




Animals gästdjade




Maria och Moa




Anna och Lousie




Randomsnubbe (som även är lite av stammis på mitt jobb) och Anna




Ball randomsnubbe på dansgolvet




Dansgolvet




Klubbarrangörer



Ja det var allt för denna gången mina vänner. Jag har varit sjukt dålig på att fota i mars, fotade varken idag när jag spontan-anordnade middag hos mig med Linnea och Malin, inte när Elin var här och hälsade på, och inte heller när Daniel var här i helgen. Sjukt dåligt gjort av mig.

I framtiden:
Mer filmning
Mer fotande
Massor av jobb
Dödselectro
Planering av tågluff
KENT!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0