Dagens outfit mm

1. Någon blev ihjälskjuten på Nivå igår! Helt jävla sinnessjukt.

2. Ansiktsmålningsdag på jobbet. Alla barn fick bli hundar eller katter. Jag fick ett hjärta på kinden och alla barnen tyckte att jag var jättefin.

3. Det var Alles sista dag på jobbet så jag fick i uppgift att gå till Brogyllen och köpa en tårta till honom. Så jag gick dit, iklädd dagens outfit: Mina jobbkläder (slitna svarta byxor med dålig passform, trasiga klumpiga skor, limegrön cocacolatröja) detta matchade jag med min svarta kavaj och ett hjärta på kinden. Japp. Så ska jag nog börja klä mig på fritiden.
Jag hann inte äta av tårtan, men jag lovade att om de sparade en bit till mig så skulle jag komma inatt.

4. Erik dök inte upp till jobbet idag, och det gick inte att få tag i honom heller så jag fick jobba över en timma = jag har jobbat 11 timmar. 9-20. Ej okej.

5. Snart är det I <3 Electro! Woop woop

6. Jag har konstiga utslag på armen som jag misstänker är från SK:n (rengöringsmedel) som jag umgicks med en del igår på jobbet när jag -skrubbade- alla väggarna i hela restaurangen.

7. Nu ska jag bajsa.


Fan nu blev det inga bilder idag heller men jaja. WHATTODO??

Kommentarer
Postat av: Hanna

mc-kläderna är nog de finaste kläderna som finns!

2010-05-31 @ 17:48:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0