Del 2

Del två av bilder som jag inte har hunnit ladda upp. Nästa gång får ni sista delen och sen har vi hunnit ikapp till nutid ;)



Liseberg öppnade




Pingis och öl i en oslagbar kombination




Kristoffer Palm och Filippa Bark i en oslagbar kombination




Klad Kristoffer




Jag matar ankor i Brunnsparken med chips




En något malplacerad svan mitt i stan




Trött Bezzie




Puss




Linnea la sponorita säger hej då. Kanske inte den finaste eller den nästa finaste bilden på henne, men det här var när jag träffade henne sist.




Utsikten från lägenheten som officiellt är Kristoffers, men som jag är ganska bra på att snylta på ;P



Annars har jag inte så mycket att rapportera om, jag är sjuk fortfarande så jag håller mig mest hemma. Har handlat lite, och försökt baka kakor men det gick inte så bra. Jag råkade salta för mycket (vad är detta för ny trend när jag bakar?? Jag tycker inte om den), kakorna flöt ut oväntat mycket, fick ingen höjd och herr Palm hade inget bakplåtspapper hemma så de går inte att få loss utan att det bli smulor av alltihopa. Haha nåväl, de gick att äta.

Nu om ni ursäktar gör min mage uppror eftersom att jag åt för mycket deg (som vanligt).

Kommentarer
Postat av: Linnéa

1. fyverkerier <3

2. haha det var absolut inte en av de finaste bilder på mig men det är okej för bakgruden är asfin( jag pajjar bilden hah)

3. HAHA älskar din nya vana att salta apmkt i dina kakor och dyl.



ps. sista gången vi träffades var när vi låg i min säng och myyyste, det glömde du skriva. det var mys. ormgrop i min säng, precis som det ska vara.

2010-05-06 @ 23:43:45
Postat av: Anneli

Det är ju sant, men det var ju iofs på samma dag, och den där bilden togs i det sista ögonblicket innan jag hoppade på vagnen hem till Kristolino :)

2010-05-06 @ 23:56:13
URL: http://baddog.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0