Detskullevaralättförmigattsägaattjagintehittarhemmendetgörjag tror jag

1. Jag har ätit så mycket falafel idag att jag sprack. Ruddalens pizzeria är typ lika god som på ett zombiefalafelstånd på Medborgarplatsen i Stockholm efter en Coldplaykonsert

2. Jag skaffade (som ni såg i inlägget innan) Skype på fyllan och idag har jag haft camsex med Linnea från andra sidan jorden (typ). Jag har en väldigt fin profilbild som togs vid okänt tillfälle. Och jag älskar att den ska porträttera den lilla söta Anneli.

3. Det var längesedan jag gick på en klubb som inte heter Dödselectro eller pingisklubben. Ja okej i onsdags var jag på Kontiki men det räknas inte. Jag ska gå på klubbupptäckarfärd i helgen. Någon som är på?

4. Igår jobbade jag natt och det var jättevarmt i luften hela natten, typ 10 grader utan att överdriva. Jag var irriterad hela natten för att 1) jag var ensam i kassan med en ny tjej som tydligen är modell och helt värdelös 2) jag hade världens drygaste gäster och 3) jag hade satt på min asbra spotifylista men det kom hela tiden folk och började spela sina egna låtar istället. Jag stör mig inte alls om de bara lägger till låtar i spellistan, men när de avbryter mina låtar för att sen byta ut alla mina låtar mot sina egna så blir jag lite sur.
Sen slutade jag och Kristoffer nästan samtidigt så vi tog vagnen hem tillsammans och det var iofs väldigt mysigt.




En ny version

Kommentarer
Postat av: linnéa

det var asnajs att ha camsex med dig. ser redan fram till nästa gång! ;D;D;D;D gillar smileysar också.

Men palla att de byter ut låtarna på din lista! det är ju rude (eller maleducardo som man säger på spanska!)

Det är typ min favvobild på dig, haha du ser ju ut som en riktig snuskig typ haha <3 <3 <3 loove.



ps. erik kanske vill följa med på vår tågluff, okej? jag har messat info och han ska tänka den här veckan. puss.

2010-05-17 @ 17:21:14
Postat av: Anneli

Ja det får han gärna för mig :D

2010-05-17 @ 17:38:37
URL: http://baddog.blogg.se/
Postat av: hanna

jag totalälskar din profilbild!

nice om erik joinar tågluffen förresten :D

2010-05-27 @ 21:02:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0