Idag luktar jag såhär

Pappa har alltid rest mycket inom jobbet till en massa olika länder och när jag och min syster var små fick vi alltid godis av honom när han kom hem som han hade köpt på flygplatsen (sånna där jättepaket) När vi blev lite äldre så ville vi inte ha så mycket godis längre, men pappa ville ändå köpa något till oss, så han sa att om vi ville ha typ en parfym istället så gick det bra. Jessica har fått någon parfym av honom ibland när hennes har tagit slut, men jag har aldrig hittat någon jag ville ha, tills jag hittade den här. Gottigott :)




Btw så har Kristoffer världens bästa inprovisationsstudiovägg hemma. Lagom stor och helt vit (tapeten har ett irriterande mönster dock men om man överexponerar lite och har stor bländare så funkar det ändå) Sen var det bara att slänga upp en vit stol att ställa flaskan på och vips så hade jag en liten hemmastudio :)


Har beställt nya glasögon nu också! Kristoffer har godkänt dem och tjejen i affären tyckte att det var en jättebra modell jag hade valt för min ansiktsform (såklart, haha)


Kommentarer
Postat av: Linnéa

gött med en studio hemma! Ser proffsigt ut.



Jaså, hur ser de ut då? Som dina gamla typ eller?

den parfymen luktar förövrigt gottigottgott :)

2010-05-05 @ 18:31:01
Postat av: Anneli

Typ som de förra, fast liite lite större och de är svarta. Ganska normala, inga friddeglasögon liksom hehe :P

2010-05-06 @ 00:11:25
URL: http://baddog.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0