Jävligt random

Hallå hallå.

Linnea har nu lämnat det kalla Sverige för att läsa en intensivkurs i spanska i Spanien i en månad. Hon har varit borta typ tre dagar och jag saknar henne typ redan. JAG HOPPAS ATT DU LÄSER MIN BLOGG NU SÅ ATT DU FÅR REDA PÅ VAD SOM HÄNDER HÄR HEMMA!! Och jag kommer stalka dig på fejsbok. och på din blogg. Egen lägenhet och grejer... Jag råkade hetskommentera lite också hehe.

Valborg firades på följande vis:
Hemmagjorda strawberry daiquiris hemma hos Kristoffer tillsammans med hans kompis Martin. Sen blev det inte så mycket mer. Ingen majbrasa, ingen cortege och inget supande i slottskogen. Jag skyllde på vädret.

Idag samlas hela Sinclair's dansskola på Lisebergshallen, eller ja, iallafall de som inte har ont i halsen och feber som jag. Känner mig lite skyldig eftersom att de var redan få som skulle framföra våran koreografi, och utan mig så blir de väl ungefär... 6? 7? Kommer se lite smådumt ut men jaja vad ska man göra?

Nåväl. Jag har en massa bilder till er men nu sitter jag på Kristoffers dator och snokar så det får sparas till ett senare tillfälle. Hittar inget roligt dock :(


Ett väldigt virrigt inlägg jag vet, men vad ska man göra? Jag har feber och skyller på det.

Kommentarer
Postat av: Linnéa

JAG LÄSER DIN BLOGG!!! Mysigt med daiquiris (hehe gillar min spännande stavning)

Sitter just nu i MIN LÄGENHET I ALICANTE och äter middag, hemma från skolan precis. Sen ska vi upp till la castillo de barrillo (fortet) och turista.

Saknar dig med! har så galet mkt att berättaaaa.

LÄS MIG BLOGG OCKSÅ DÅÅ HUUURA OCH KOMMENTERA!

2010-05-04 @ 14:58:15
Postat av: Linnéa

EL EL EL EL EL EL CASTILLOOO DE BARRILLO! Älskar namnet. Castillo de barrillo. känner du hur gott det rullar på tungan? <3

2010-05-04 @ 14:59:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0