Nu kommer den, är ni redo?

Sista delen. Sen är vi ikapp.



Kristoffer är nöjd med sin kamera




Så här ser det ut påväg hem till mig









Kristoffers blåa skor blev fina bland blommorna




Läsa mina fototidningar som äntligen har fattat att de ska hamna i brevlådan på Korsvägen och inte i Askim.




Mina två kärlekar



Det var alles. Idag har jag: ätit kakor, ätit Svenska Lantchips som min mamma köpte åt mig från Ullared, ätit sallad i Haga med min snutt, lekt med pappa, funderat på när min 35mm-adapter till Holgan ska komma, pillat mig i naveln. Inte mycket med andra ord. Imorgon ska jag jobba natt 11 timmar, med en av de arbetsledare jag tycker minst om. Skojskojskoj.

Kom för övrigt tiänka på vilka fina kompisar jag har, tex linnea som trodde allvarligt att Gagas "Bad Romance" hette "Ra-ra na-na-na" eller Kristoffer som sa att han tyckte att jag såg ut som en smältande vaniljglass.

Jag började skissa på en ny bloggdesign igår natt, vet inte hur det kommer sluta eller om det blir någonting alls, men just nu finns det lite inspiration till att skapa något ialla fall, och det är ju bra.

Kommentarer
Postat av: Linnéa

Sluta mobbas haha! det är väl ett vanligt misstag, ehhehe.



fina bilder. gillar den när han läser och den när han står i gräset. mkt fina!

2010-05-07 @ 14:44:23
Postat av: Hanna

Åh, fina göteborg och mysig dag <3! Btw, din nya bloggdesign är sjukt fin! Vilket även dessa bilder är :)

2010-05-11 @ 18:27:46
Postat av: Anneli

Weee tack :)

2010-05-12 @ 18:27:06
URL: http://baddog.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0