På låtsas och på riktigt

Hejj

Har precis skrivit klart en presentation och prislista till utställningen som alltså har vernisage på söndag! Ta med din syster och din bror och alla som du känner och titta (och köp) hähä. Om du inte kan komma på söndag (Linnea tex.) så hänger allt uppe i två veckor så det är nemas problemas.
Efter vernisagen är planen att jag och tjockisen ska åka till Tjörn igen, det var ju så himla trevligt förra gången. Ett besök på Göksäter ska hinnas med också, haha. Vet inte om vi får tag i någon bil än, men det löser sig nog!

Så sjukt tråkig dag idag, var aspepp på att gå ut, och så var det ingen som ville/orkade/kunde. URSÄKTER URSÄKTER. Nåja. Imorgon blir det pang! pang! party och om jag får välja en klubb vi inte varit på förut.

Nej nu ska jag gå och lägga mig, jag och mamma ska åka till lokalen imorgon och hänga våra tavlor imorgon bitti. (sådär tidigt som bara ens föräldrar går upp)


Just det!!
Den 3e har jag fransk afton hemma hos mig! Ta med din finaste basker, rosé och en baguette, så bjussar jag på mat och musik. Ett facebookevent kommer att skapas, men det får bli vid ett senare tilltälle.

Köss

Kommentarer
Postat av: hanna

men kan du inte ha fransk afton typ en vecka senare! för då kan jag joina! haha <3 måste få se vernissagen också! hoppas att jag kommer hem innan den är slut :)

2010-05-27 @ 20:57:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0