Ditt och datt

Hej hej

I veckan har jag
-   Satt upp julpynt
-   Hjälpt kristoffer att renovera sin hall (okej jag har mest varit smakråd) Han har målat, spikat, sågat, hamrat, lagt golv och bankat.
-   Blivit godkänd på vår andra tenta i kognitiv psykologi, skönt eftersom att g var allt jag behövde för att få vg på kursen (vi kan bara få ig g eller vg)
-   Peppat inför Berlinresan i januari! Kristoffer och jag har kollat på olika klubbar och grejer vi ska göra hehe. Vi ska fira 1 år där också ju, så vi har bokat fint hotell och grejer :)
-   Gått på fotokurs. Ledaren är verkar vara väldigt duktig och är utbildad fotograf. Deltagarna verkade vara lite blandade... Alltifrån folk som verkade ligga någonstans på min nivå till en 50årig kvinna som bara fotat på auto innan. Vi har dock inte visat några av våra egna bilder än så jag ska inte säga något om hur de fotar än, men de flesta verkar inte så... inspirerande. Men vi kollade iaf på ett bildspel som läraren hade med sig som vi diskuterade, så det tror jag kommer bli lärorikt. Det var ju det jag ville göra i Foto A och som vi aldrig gjorde. Tills nästa gång ska vi ha med oss tre familjebilder att diskutera, kan inte riktigt bestämma mig för vilka jag ska ha men det löser sig nog.
-   Hållit på att snickra på en photoshopkurs till alla som frågar mig efter det jämt. Om du vill ha så säg till så skickar jag, om ni blir många så lägger jag upp den på bloggen.


I helgen:
-   Anna Bs inflyttningsfest!
-   Jobb 00-05! mcfest med Anna S, Christoffer, Angela och James woop woop
-   Plugg! Jäkla artikel som jag har skjutit upp några månader nu

Gammal bild från förra året

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0