photoshoplektion, ljung och larver i lunchen





Igår:
Saker jag lärde mig på photoshoplektionen: 0
Saker jag lärde läraren: 2

Idag:
sömntimmar: 12
lästa sidor i boken som jag ska ha läst 2 kapitel i till på fredag: 0
döda larver i mitt salladshuvud som jag skulle ha till lunch: 1


Allvarligt talat, vad är det här?? Först får jag två spindlar i mina vindruvor, och sen en larv i salladshuvudet?? Spindlarna var okej, men inte så fräscha, men jag menar LARVER. Alla som känner mig vet att jag har extrem larv/maskfobi. INTE OKEJ!

Kommentarer
Postat av: Hanna

Det är faktiskt sjukt inte ok att du fick larver i din sallad - och spindlar i dina vindruvor, vad är det här lägga-insekter-i-annelis-mat-månaden?

p.s. gillar bilderna

2010-11-28 @ 14:00:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0