Vad fan är klockan egentligen?

Hej hej
Här kommer jag med en fantastiskt lång och jättetråkig utvärdering av helgens äventyr som antagligen bara linnea kommer läsa haha.

TORSDAG: TENTAFEST
Först på tentafest med klassen i torsdags, vi hade verkligen skitkul. Jag gick hem ganska tidigt och det hann såklart bli ett stopp på mcdonalds på vägen hem, min klasskamrat Daniell bor nära mig och eftersom inga vagnar gick längre så hade vi sällskap hem.

FREDAG: RESTAURANG OCH VÄRLDENS FINASTE BAR
På fredagen följde jag med Johanna och Peter ut och åt, det blev tillslut ett spanskt ställe och vi beställde in massor av tapas och sedan också efterrätt och drinkar. Hur gott som helst. Sedan gick vi till en helt galen bar inredd i... jag vet inte vad. Taperterna var mörkröda, i taket hängde det tygstycken och kristallkronor, på väggarna fanns det tavlor som hängde snett, udda gamla lampor, fina tyllkjolar och prinsessklänningar, stolarna var udda och klädda i fina tyger, det fanns ett gigantiskt matsalsbord, kyparna gick klädda i vita skjortor och svarta hängslen, och musiken var 30-talsjazz. Alltså det var nog den häftigaste bar jag varit på. Jag minns inte namnet på den tyvärr, men det låg på magasinsgatan, det lilla torget ni vet. LINNEA VI MÅSTE GÅ DIT!! Du kommer älska det.
Sedan drog vi till en ganska dålig svartklubb. Människorna var blandade i stilar och ålder, lokalen var liten, en kille som stod i baren (och var med och arrade alltså) var hög som ett hus och fick ett utbrott på mig och kastade mina pengar på mig, alkoholen de hade räckte inte, rosén var antagligen det vidrigaste jag någonsin druckit osv.. Men vi hade ganska skoj ändå tycker jag, vi dansade på där ett tag, musiken var asbra. Precis som jag vill ha den när jag är ute.

LÖRDAG: ULLARED
På lördagen åkte jag till ullared med mamma och Jessica. Mammas kompisar från skåne hade hyrt ett hus att bo i (de är helt galna i gekås) Ja vi shoppade på rätt bra, jag hittade ett par jeans från mq outleten, ett par skor, en skiva och hårfärg bland annat. Så nu har jag färgat håret också.

SÖNDAG: JOBBI JOBBI
blev jag tvungen att jobba så jag missade mcdate med camilla och anna på spritluckan. Nåja, det blir antagligen fler gånger.


Jag har massor av bilder att visa er men det får bli en annan gång för nu är jag hos Kristoffer, utan att han vet om det hihi. Och så har jag städat och gjort fint, så när han kommer hem från jobbet inatt så kommer han bli så glad så glad :) en ren lägenhet och en snygg lättklädd brud i hans säng liksom hehe.

Nu ska jag lägga mig.

PS.
Jag hatar när man måste ställa om klockan. Jag blir så förvirrad, och jag glömmer alltid av vilka klockor jag har ställt om och inte.

Kommentarer
Postat av: Linnéa

Ooooommmggg VI MÅSTE GÅ DIT!! JAG DÖR. Verkar verkligen som världens bästa bar. Hur kommer det sig att vi aldrig hört talas om den innan?!? Gillar att när jag läste om den så tänkte jag: aah vi måste gå dit. jag älskar den. Och sen när jag läst klart så har du skrivit exakt samma som jag tänkte <3

Haha osammanhängande förklaring, inte alls.



Populära tjejen festar loss hela helgen! Najs najs! Kommer du på Idas middag på lördag? På manana!

2010-11-02 @ 12:58:32
URL: http://www.metrobloggen.se/tantenpakanten
Postat av: Hanna

Men där hade du fel, för till och med lilla jag läste ditt blogginlägg!

Nu vet jag vad du gjorde när du inte kom på spelkväll hos mig i varje fall ;) OCH! Jag vill se bilder på din nya hårfärg! Även om de andra bilderna var coola också :)

2010-11-08 @ 21:49:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0