Ett objektiv rikare och 3700 kr fattigare

Det har inte blivit så mycket bilder alls på sistone, eftersom att mitt sociala liv inte existerar känns det som. Och jag vet att ni vill ha bilder på mig då istället, men jag är inte så bra på egobilder. De blir mest såhär




Imorgon är det klassfest, så då kanske det blir lite bilder, men kanske inte eftersom att jag inte tycker om att trycka upp kameran i ansiktet på folk som jag måste träffa igen och ha en bra relation till så att säga hehe. Men jag måste ju testa mitt nya objektiv så det kommer nog bli lite bilder iaf hehe!



Nu får ni två bilder från min och malins höstpromenad!






Vi hade med varm choklad och hembakade kanelbullar <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0