Pluggtjejen

Idag i skolan fick jag reda på att:
1. Jag fick vg på min tenta
2. Våran lärare tyckte mycket om vårat grupparbete (äntligen har jag hamnat i en grupp där alla är ungefär lika ambitiösa som jag)


Nu, mer av sånt här:
Flash bulb memory, top down processer, koncerveringsbrist, affordance, förstärkningskontingens, psi, optimal aktivering, sensorisk isolering, åttamånadersångest, assimilering, episodiskt minne, anticipatorisk ångest, binoculära ledtrådar, Piaget, subliminal perception, källförlust, schemata, G faktor, flow, klardrömmar, barnum effekt, krystalintelligens, funktionsfixering, falskt minnessyndrom, NREM, försöksledareffekt, aktivationssyntesteori, neodissociering.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0