Allt och inget

HEJ

Jag har gått i skolan i två veckor nu och jag tycker om det! Även ifall jag inte är så jätteintresserad av just psykobiologi som vi håller på att gå igenom just nu, men föreläsarna är väldigt duktiga och klasskamraterna trevliga och pålästa.
Vi har änsålänge pratat om hjärnceller och signalsubstanser, hjärnanatomi, ångest, depresseion, schizofreni och lite annat roligt.

Jag har hunnit med att rösta, pappa är så fin som har undvikit att berätta vad han röstar på för att han inte vill färga mig. Han är så dipolmatisk lilla pappa :) Och ja jag kanske inte behöver säga att det är en skandal att sverigedemokraterna får komma in i regeringen. Roligast är att det är ingen som vill erkänna att man röstar på sd. VILKA ÄR NI EGENTLIGEN??

Jag har jobbat litegranna också, 11 timmar natt ftw. Fotade förra veckan på Haket, även ifall det inte blev så mycket att hurra för eftersom att jag inte var pepp alls. Denna helgen skulle jag också ha fotat, men jag och mina tre vänner stannade hemma och drack vin istället.

Förutom att jag har blivit grattad av mina nära och kära har även dessa personer gjort det: 
1. Mannen i kassan på systemet
2. Damen på csn-kontoret



Nu sitter jag och tittar på regnet och lyssnar på xx, det är kallt som fan så det är bannemig duntofflerna på alltså!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0