Tackfest

När man jobbar på nationer så får man inget betalt, men gratis mat och så får man gå på en massa jätteroliga tackfester!




Just denna tackfest hade Wermlands Bobbygala, där de delar ut pris till årets kvinnliga huvudroll, årets manliga huvudroll och årets utskott och tillexempel. Eller årets tabbe, som Johan vann efter att ha godkänt en meny med lever till huvudrätt, som dessutom inte tillagades ordentligt. Hehe.









Hanna & Sverker. Sverker har köpt kemikalierna till mig! bäst!




Mitt häng: Emma & Hanna




Spex på toaletten




Sofia hittade oss också




Skojar lite med Sverker och Andreas, fina killar. Andreas går alltid runt med en kam i skägget.




Sedan cyklade jag som bekant vilse och här hamnade jag. Mitt ute i ingenstans? På en åker?



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0