Vårmiddag på balkongen

Igår satt jag och Ingarid på balkongen och åt middag i solnedgången... Oh sen... låg vi med varandra (nej det gjorde vi inte, detta var ett sk litet skämt hämtat från centralskolan för er som inte har samma mediala referensramar som mig)

Okej.... Men nu har jag iallafall beslutat mig för att göra ett försök på tentan. Har ju verkligen inte pluggat alls, men jag har ändå koll på det som har sagts på föreläsningarna, och det kanske räcker för ett g? Annars kan man ju göra omtentan? Men ja, jag ska nog inte ens försöka sätta mig in i litteraturen, jag kommer nog bara bli förvirrad.

På lördag är det valborg! Då ska vi picnica i stadsparken tillsammans med resten av Lund och dricka rosé. Hela dagen. Hela kvällen. Antagligen en bit in på natten också. Kommer bli awesome.



















Nu ska jag nog ta och läsa igenom mina anteckningar.......

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0