På äventyr i Malmö

Det har varit lite dött här under min lundavistelse, men jag har haft fullt upp med att:

- Få tillbaka min plånbok av polisen i Hultsfred, så nu har jag leg och allt igen!
- Fira med att gå till Lunds nation och dansa såklart.
- Fika, titta på film, laga mat, pussas.
- Åka till Malmö och hänga runt lite, titta på Turning Torso och kolla i affärer och sånt.





Alexander var där




Han gick lite konstigt




Oj titta en till bild på Alex!




Västra hamnen. Blev alldeles häpen över all häftig modern ariktektur i området, men den blev tyvärr inte så bra på bild i min 50mm.




När jag ändå hade en så vacker modell passade vi på att ta lite "modell för en dag-bilder". Det enda som saknades var spegeln under honom..... Hehehhe.


Snipp snapp slut så var Malmöturen slut!


Kommentarer
Postat av: hanna

woop woop, malmö är en fin liten stad :)

2011-08-06 @ 13:26:53
URL: http://hannastankar.bloggplatsen.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0