Jullov

HEJ! JAG LEVER! Lite sånt här har jag haft för mig
- Skrivit färdigt ett grupparbete fem dagar innan deadline, grupp 19 rockar!!
- Varit på sista-festen-innan-alla-åker-hem-fest hos Alex klasskamrat. Fick utlopp för uppdämt festbehov. Jag och Alex ramlade med cykeln på vägen hem för det var glashalt och jag rev upp jackan.
- Varit jättebakis och tittat på den fallande snön här i Lund, den la sig inte dock.
- Spontanbeställt en iPhone 4S som ligger hemma i Göteborg och väntar på mig. (Fick ett väldigt fördelaktigt erbjudande från Telia, så jag kommer sammalagt få betala ca 50 kr mer i månaden än jag gör nu)
- Försökt sälja min iPod Touch 4G 32 gb, om någon är intresserad så hör av dig! Har en repa och en spricka men den fungerar perfekt.
- Varit på IKEA med min man för att handla saker till korridoren
- Bokat biljetter till Justice i Göteborg
- Sist och bäst har jag firat 6 månader med Alex i förskott, egentligen är det på julafton men då kommer vi ju inte vara i samma stad, (på festen råkade jag dock säga att vi inte skulle vara tillsammans på julafton, men det blev ju lite fel hehe)

Snart ska jag
- Åka till Göteborg och fira jul
- Leka med fina människor
- Leka med min iPhone
- Åka till Karlskrona och hälsa på mannen min
- Åka till Göteborg och fira nyår


Åh, har inte fotat på hur länge som helst och det suger :(

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0