Mobilbilder

Nu har jag fått min iPhone och jag har fått den att fungera och allt, så därför tömde jag mina två senaste mobiler från bilder och insåg att ni aldrig fått se dem! Så här kommer lite goingar



1 Ibland när man går på Göteborgs gator kommer en Lisebergskaninluftballong flygande
2 Ibland när man går på Lunds gator kommer ett par hönor trippande




1 Alex på nation (Krischan?)
2
Sveriges största mytoman, som jag såg dagen efter att jag hade pratat om honom med Alex




1 Fina Johanna hälsade på i Lund
2 Jag testade lite skojfunktioner i min telefon




Jag och Johanna satte oss och pluggade på ett höstsoligt Universitetsbibliotek (UB)




1 Höstdimma på väg till Willys
2 Alex och Gösta på en ö i Karlskrona skärgård i somras




1 Linus och Arwid på tentamellanfest hos Victoria
2 Alex i sensomrigt Lundagård




Jag och Alex lunchade på Lunds uteservering med utsikt över Lund City




När jag skulle till Hultsfred fick vi signalfel utanför Linköping, och blev fast i 7 timmar då Veolia var efterblivna och kunde inte fixa en ersättningsbuss på den tiden. På första bilden sitter vi och väntar på en ersättningsbuss som aldrig kom, och den andra bilden visar min tågkamrat Corinnas lycka när vi äntligen fick komma på smalspåret med en dödsskön konduktör. 




1 Första natten (morgonen) på Hultsfred. Vi dansade tydligen med en kille i kilt, propellerkeps och gula glasögon.
2 Double rainbow vid centralstationen i Göteborg




1 Hjärup, som man svichar förbi med tåget när man ska till dansen i Malmö
2 Extrapris på Balle på Ica (ursäkta min gör-göteborgska humor)




1 Sofia tyckte att det lät som en bra idé att jag skulle fota henne och ha som bakgrund på telefonen en gång på Colors, och det tyckte självklart jag med!
2 En massa fåglar på väg till dansen


Kommentarer
Postat av: hanna

Gillar mobilkamerabilderna!

Älskar att det såringer omkring hönor på gatorna i lund också! HAHA.

Puss

2011-12-23 @ 12:31:51
URL: http://hannastankar.bloggplatsen.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0