23:39

Yes, nu är bilderna till Elin ivägskickade, signerade och allt. Blev ändå ganska bra tycker jag, och de passar Elins önskemål bra också.

Idag har jag simmat!! Bara 500 m iofs för att jag 1:hade ont i huvudet och benet 2:inte hade tid att simma längre. Egentligen orkade jag inte så himla mycket längre heller, men det vill jag helst inte erkänna. Jag har ju faktiskt inte tränat på ett år, mer än då jag har sprungit till bussen. MEN! Min plan är att varje gång ska jag simma ett varv mer än förra gången. Idag simmade jag 10, så nästa gång ska jag simma 11. Tillslut kommer jag vara uppe i mitt mål 20 varv (1 km) och där kan jag ju faktiskt hålla mig ett tag och satsa på att simma snabbare istället tills jag känner att jag kan avancera ännu mer! hähä.

Ikväll har jag varit hos min kusin, tillsammans med min andra kusin och deras respektive. Åt god mat och spelade lite spel, väldigt trevligt. 

På lördag flyttar jag till mitt korridorsrum, och på söndag åker jag till gbg för att leka med mamma & pappa, min syster, vännerna mina och såklart kristoffer. Som jag har längtat efter honom <3 Sjukt mycket faktiskt. 



  
Ps. jag älskar folk som singerar bilder som är skitdåliga, och liksom tror på fullaste allvar att någon kommer vilja sno dem. Och nu menar jag bilder som är suddiga, över/underexponerade och direkt dåliga, en del människor har fan dålig självinsikt.


Kommentarer
Postat av: hanna

keep up the good work sistahhgurl!

När det blir jobbigt kan du ju tänka på doris i nemo.

just keep swimming, swimming, swimming, swimming.

2011-02-04 @ 20:04:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0