I was happy in the haze of a drunken hour

Här i skåneland är det full rulle så jag har liksom inte hunnit uppdatera er så mycket denna veckan.

Dansade Lindy Hop i torsdags, det var hur kul som helst men det var synd att jag fick dansa med en kille som inte hade taktkänsla eller ens fattade grundstegen... Jaja!
I fredags drack jag och Frida vin med festliga sugrör hemma hos mig innan vi gick till Blekingska med lite annat folk. Så himla bra att det ligger så nära mig (= man kan sova hemma hos sig själv) Jag lyckades dock gå fel på vägen hem ändå, och till på köpet stukade jag foten haha. Har också ett minne av att någon skjutsar mig på en cykel och ramlar.

Imorgon är det föreläsning, jag får förhoppningsvis mina nya glasögon som jag har beställt, åker till Götlaborg (LEK MED MIG!!) och på lördag åker jag, mor, syster och bror med flickvän till Rom! Tre fotonördar i ett vårigt Rom hehe, undrar hur detta kommer sluta.



Festliga sugrör

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0