Rom del VI

I förrgår hade vi sittning med klassen med tema Disney. Jag var Pochahontas (i brist på fantasi) liksom två andra hehe, men vi hade också bla Törnrosa (innan hon fick veta att hon var prinsessa) Anden, Robin Hood, Hattmakaren, Mimmi Pigg, och Alladins apa Apoo. Fota lite grann, men de bilderna kommer ni få se nästa gång kanske. Att ha sittning på Göteborgs nation var inte jättebra, trångt och tallrikarna var av papper osv.

Hur som helst, här kommer lite bilder från muséerna kring sixtinska kapellet. Man fick inte fota inne i själva sixtinska så då gjorde jag inte det, till skillnad från andra ignoranta turister, men det var så hemst hemskt vackert.






Fina Sara





























sjukt..









Fina trappan :')








Nu ska jag och Emma till Wermalnds och dricka öl och dansa till Håkan!
Tjo!

Kommentarer
Postat av: Hanna

HOHO! Jättefina trappan jue! :D:D

2011-03-27 @ 19:12:24
URL: http://hannastankar.bloggplatsen.se
Postat av: Anneli

Jag vet <3

2011-03-28 @ 17:26:23
URL: http://baddog.blogg.se/
Postat av: Mallan

Gor fina bilder. Sara jobbar pa sahlgrenska pa ortopedavdelningen va? Som underskoterska. Jag har ju praktiserat dar! Hon ar jattesnall och duktig. Aven om hon inte var min handledare sa larde hon mig en del ocksa :) Haha, vilket sammantraffande, din brors flickvan?

2011-03-31 @ 16:19:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0