VG!

Fick tillbaka tentan idag som jag började plugga på dagen innan. Var helt inställd på att få IG, men jag kammade hem ett VG (högsta betyg ju!!) Så himla roligt att jag dog, vek mig verkligen av skratt och höll på att ramla ur soffan när jag såg det hahaha.

Min klasskamrat Emma har flyttat in i bottenvåningen i samma hus som mig, så himla bra att ha lite folk att hänga med när man vill gå och shoppa lite knivar och chips på Nova (Ingrid har ju alltid en miljard bollar i luften och är inte jätteofta hemma)


Hej Nova




Nöjda chipstjejen.


Åh jag borde fota min vardag lite mer här nere så att ni får se hur jag har det om dagarna!
 
På onsdag ska jag jobba på nationen, på fredag är det tackfest och någonstans under veckan ska jag klämma in ett mörkrumspass med Sverker och massamassa plugg, nästa onsdag är det ju trots allt våran sista tenta!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0