Jag överlevde tentan!

Har verkligen inte haft tid att lägga upp något här på ett tag nu, men nu är tentan över och då tar festerna vid! (Och tentan gick super, tackar som frågar)

Idag kommer mamma och Jessica över med äppelkaka till mig, de har ju inte sett hur jag bor än.
Ikväll ska jag och Alex på tackfest på Blekingska, och man ska klä ut sig till något man är rädd för. Lite klurigt men Alex ska vara sömnlös och jag ska vara arbetslös kommunikatör haha. Var på Erikshjälpen igår och skaffade snyggaste uteliggar-outfiten, ni kanske får se den sen!

Langar en bild från förra helgen när vi var på tackfest på Wermlands med rubiks kub tema. (Är inte det det sämsta temat ni någonsin hört??)
Lite svårt att klä ut sig till så jag fick ha på mig ett blått linne, svart kjol och blåa strumpbyxor...


Men vi var glada ändå!

Fler bilder kommer sen såklart


Kommentarer
Postat av: hanna

Gullig bild, och vilket cp tema! Det enda som går att klä ut sig till som skulle vara kul är ju en rubiks kub! Men... det känns ganska avancerat! Kan tänka mig att de flesta körde på att bara ha färger istället ;)!

Kramar

2011-11-01 @ 14:23:31
URL: http://hannastankar.bloggplatsen.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0