En massa bilder från Way Out West

Vi var ju på Way Out West iår såklart och såg fantastiska band som Blur, Hot Chip, Bon Iver, Feist, Kraftwerk och en massa annat fint. Här kommer en bildbomb från hela festivalen!
 
 
Jag vill pussas med min man men han ger mig en misstänksam blick
 
 
 
Hot Chip! De var nog bäst på hela festivalen tyckte jag.
 
 
 
Sångaren var jättekort hehe
 
 
 
Andra dagen hade vi förfest hos mig, och Linn och Lina tog med formballonger! Vi hade en tävling där jag och Anna vann ett par knasiga solglasögon för denna vackra hatt vi gjorde tillsammans 
 
 
 
Stod och lyssnade lite med ett halvt öra på First Aid Kit
 
 
 
En väldigt god kantarellpasta, synd att man inte blev så mätt
 
 
 
Anna och Johanna med sina vegburgare
 
 
 
Otto och Andrea
 
 
 
Sexpack med 33cl öl, 300 kr.....
 
 
 
Det fina ljuset från ölområdet
 
 
 
 
 
 
 
 
 
Johannas pimpade stukning
 
 
 
 
 
Sen gick vi till allas våran favoritklubb: Nefertiti. Lekte med den gröna lampan på innegården
 
 
 
Heheheh
 
 
I väntan på Kraftwerk
 
 
 
Ett tag var vi rädda att 3Dglasögonen skulle ha tagit slut innan vi fick tag i ett par, men tillslut hittade vi som ni ser
 
 
 
De var jävligt coola
 
 
 
Tour de France såklart.
 
Det var det!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0