Annelis 2012: Januari-juni

 
JANUARI
Fotade en del på Sydskånska, gick på korridorsfest hos Alex, hade korridorsmiddag, tittade på en massa snö som vällde ner över vår lilla stad.
FEBRUARI
Jag började på dansen igen i Malmö, vi firade Alex födelsedag med mustasch-/hattfest, jag fick nycklar hem till Alex (hans extranyckel var borttappad innan).
 
 
 
MARS
Vi for till Prag! Där dansade vi på knäppa klubbar, Alex lärde mig dricka öl, åt en massa god mat, tittade på stan och alla fina hus och snackade med folk från Karlskrona. Annars lagade vi dumplings i korridoren, jag hälsade på i Göteborg mm.
 
 

APRIL
Påsken firades på landet, Johanna kom ner till Lund för att fira valborg lundastyle, Lunds alla magnolior slog ut,  familjen gick på begravning, vi såg M83 och Justice.
 
 
 
 
MAJ
Jag och Alex flydde till Lomma strand för att bada en eftermiddag, vi åkte på tandem och dansade och cyklade, jag fotade Ingrid bland körsbärsträden och Nicolina i rapsen.
 
 
 
JUNI
Jessica tog studenten efter tre långa år, vi åkte till Varberg för att fiska, grilla och bada, gick på museum med Linnea och Malin, gick på andra långdagen, jag åkte och hälsade på Alex i Karlskrona där vi mös med Gösta, åt glass, gick på lövmarknaden, firade midsommar ute på landet, firade vår ettårsdag tillsammans, firade Alex föräldrars 110årsdag (i sammanlagda födelseår då, inte i tillsammansår) och Alex jobbade lite också.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0