Karlskrona by night
















Så himla fint, åh. Alldeles vindstilla också, vilket det tydligen aldrig är i blåstens stad Karlskrona.

Känner mig så himla ensam nu när Alex har åkt till Mexiko i tre veckor för att fira sin mammas 50årsdag, ingen av mina kompisar är i Lund än. Blev så glad igår när jag träffade två korridorskamrater, varav en ny kille från Azerbajdzjan. Han berättade för mig att han hade en tjej i Azerbajdzjan som han inte har träffat på 2 år, så jag antar att jag inte kan klaga på Alex som är borta i tre veckor dådå.
Men jag saknar ju honom så mycket och jag har inget att göra....

Så jag satte ihop en ny header, gjorde om hela mitt Annelis 2011inlägg, lagade mat i två timmar...... Allt annat än att plugga alltså, vilket ju var anledningen till att jag kom till Lund så tidigt haha.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0