Tentafest och så

Hej!
Igår skrev vi tenta och det verkade som att ingen var riktigt nöjd med hur det gick. En del frågor hade vi aldrig pratat om på föreläsningarna, och därför lägger man ju inte så stor vikt vid just de sakerna när man läser igenom litteraturen.
Vår projektgrupp verkar iallafall få högsta betyg på vår uppsats, eftersom att föreläsaren under opponeringen inte hade så mycket kritik, nästan ingen alls faktiskt. Han fick kritisera en liten detalj bara för att ge oss något att tänka på i framtiden, så det känns ju bra!

Kvällen började med klasshäng hos Arwid, och slutade med T-bar, stulen öl och en falafelrulle! Fin kväll. Här är en av två bilder jag tog under kvällen:


Ett kök proppfullt med kommunikationsstudenter


Nästa bild var den enda jag tog under lördagen förra veckan, när Emma och Frida var hos mig på förfest, invigde mina vinglas jag köpt på Ikea och avslutade kvällen på Wermlands.


Frida!


Och dessa (tre) bilder är de enda jag tagit under januari hittils. Det verkar bli en bra fotomånad haha!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0