Lövmarknaden

Hej! Nu sitter jag i Karlskrona och väntar på att min man ska komma hem. Vet ju att jag sa att jag inte skulle skriva på ett par dagar men kom ju på den genialiska idén att redigera bilder och blogga när Alex är på jobbet. Så nu kommer ett lass bilder till er från de senaste dagarna här i Blekinges huvudstad.
 
Först från Lövmarknaden, en jättestor stadsmarknad med alltifrån Görans hemsnidade träflöjtar, billiga polska leksaker och vargtröjor till langos, mobilskal, hembakade bullar, tantkläder och godisremmar.
 
Vi åt langos till lunch när Alex slutade jobbet
 
 
 
Roliga mössor :)
 
 
Gillade idén att ha en rävmössa, men jag vet inte hur bra det blev i verkligheten?
 
 
 
Snygg kille bland hantverksstånden!
 
 
Här kunde man köpa blomsterkransar
 
 
 
<3
 
 
 
Hon var så söt för hon kunde inte bestämma sig för vilken ballong hon skulle välja!
 
 
 
Hemmagjorda korvar
 
 
 
Alex favoritstånd: Serietidningsståndet
 
 
 
Sen vilade vi fötterna på ett café
 
 
 
Snygg!
 
 
 
På väg hem/snygg tant

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0